IPT call center, contact center

Jesteśmy nowoczesną firmą call center i contact center, która dba o rezultaty marketingowe swoich Klientów Oferujemy skuteczne i przyszłościowe narzędzie kontaktu z Klientami. Niekonwencjonalne rozwiązania, które proponujemy współpracującym z nami firmom są gwarancją ich sukcesu marketingowego.

Na rynku pojawiają się coraz bardziej złożone produkty, które wymagają silnego wsparcia podczas samego procesu sprzedaży, jak i odpowiedniego poziomu obsługi w trakcie ich użytkowania. Zmiany w kontaktu z Klientem, wzrost sposobów komunikacji interpersonalnej – telefonia stacjonarna, komórkowa, internet - niejako wymusza ewolucję tradycyjnych rozwiązań call center, opartych na komunikacji głosowej, w kierunku wielu kanałów dostępu czyli w stronę narzędzi contact center. Dlatego w IPT uruchomiliśmy rozszerzoną wersję call center czyli contact center. Usługa bazuje na zintegrowanej infrastrukturze umożliwiającej korzystanie z nowych kanałów dostępu oraz wielu nowoczesnych mechanizmów transakcyjnych. Zintegrowaliśmy więci kanały kontaktu z klientem, takie jak głos, e-mail, fax, www, wideo.

Rozwijamy się dynamicznie, na wzór innych call center działających na świecie. Według nas już niedługo typowy model biznesowy firmy będzie zakładał niemal wyłącznie sprzedaż za pośrednictwem call center, dział handlowy zacznie przechodzić na skuteczniejszą i tańszą sprzedaż poprzez kampanie wychodzące z telecentrum, a polskie firmy zaczną korzystać z wzorców światowych, jeśli chodzi o wykorzystanie dostępnej funkcjonalności call center i contact center.

dodaj firmę dodaj ogłoszenie dodaj stronę www


Regulamin / Cookies i prywatność / Faq / wrzesnia.net

Copyright © wrzesnia.com.pl | Rafał Pawełczyk | Jeżeli chcesz edytować lub usunąć dane skontaktuj się z administratorem kontakt

użytkowników online: 1